27
MAJ
2016

Na czym polega Guerilla Marketing?

Posted By :
Comments : 0
Guerilla Marketing inaczej określamy jako marketing partyzancki. Jego celem jest wykorzystywanie wyjątkowo niestandardowych technik reklamowych do promowania produktów oraz usług. Do zalet tego...
Czytaj dalej
17
MAJ
2016

Na czym polega storytelling?

Posted By :
Comments : 0
Storytelling to niezwykle efektywna forma marketingu, która polega na przekazywaniu określonej koncepcji, idei lub pomysłu za pomocą przyciągającej i angażującej odbiorcę opowieści. Odpowiednio...
Czytaj dalej
02
MAJ
2016

Kim jest prosument?

Posted By :
Comments : 0
Prosument to słowo, które przez wiele osób jest kojarzone jako kontaminacja słów „producent”, „profesjonalista” ze słowem „konsument”. Obecnie jest o...
Czytaj dalej
04
KWI
2016

Co to jest glokalizacja?

Posted By :
Comments : 0
Każda firma, która chce osiągnąć międzynarodowy sukces, musi posiadać wiedzę i świadomość zmian zachodzących zarówno w skali lokalnej, jak i regionalnej. Globalne firmy, które bardzo często...
Czytaj dalej
18
MAR
2016

Czym jest efekt halo?

Posted By :
Comments : 0
Efekt halo, zwany równie często efektem aureoli, jest jednym z najczęstszych i najpopularniejszych błędów w postrzeganiu społecznym. Polega on na nadawaniu pozytywnych lub negatywnych cech...
Czytaj dalej
04
MAR
2016

Dlaczego działania marketingowe powinny być długoterminowe?

Posted By :
Comments : 0
Rola długoterminowych działań marketingowych w kontekście funkcjonowania każdej firmy na rynku jest nie do przecenienia. Pozwalają one na zdefiniowanie długofalowych celów marketingowych, a także...
Czytaj dalej
29
LUT
2016

Czym jest naming?

Posted By :
Comments : 0
Naming jest działem marketingu zajmującym się projektowaniem nazw marek, firm, usług czy produktów. Uznawany jest za jeden z najważniejszych etapów brandingu. Dźwięczna, chwytliwa i łatwa do...
Czytaj dalej
29
LUT
2016

B2C vs B2B – w marketingu

Posted By :
Comments : 0
Pomiędzy działaniami marketingowymi skierowanymi do indywidualnego konsumenta (B2C) a skierowanymi do kontrahenta biznesowego (B2B) występuje kilka różnic. Najważniejsza z nich dotyczy motywacji...
Czytaj dalej
27
STY
2016

Czym się różni reklama wizerunkowa od produktowej?

Posted By :
Comments : 0
Reklama produktów, usług, a przede wszystkim marki jest nieodłącznym elementem procesów marketingowych większości firm na całym świecie. Obecnie wyróżnia się kilka podstawowych typów reklam, w...
Czytaj dalej