30
WRZ
2016

Co to jest reklama zewnętrzna?

Posted By :
Comments : 0
Celem reklamy zewnętrznej – znanej również jako reklama outdoorowa – jest dotarcie do tych odbiorców, którzy przebywają poza domem. Możemy wyróżnić kilka rodzajów jej nośników. Należą do nic...
Czytaj dalej
28
WRZ
2016

Czym jest DTP?

Posted By :
Comments : 0
Rozwinięcie skrótu DTP to Desktop Publishing, czyli – w dosłownym tłumaczeniu – publikowanie zza biurka. Początkowo za pomocą tego pojęcia określano opracowywanie komputerowe materiałów, które...
Czytaj dalej
02
WRZ
2016

Reklama natywna – czym jest?

Posted By :
Comments : 0
Reklama natywna charakteryzuje się tym, że jest zintegrowana z formą oraz treścią platformy (np. strona internetowa, czasopismo), na której została umieszczona. Jeżeli występuje w Internecie albo...
Czytaj dalej
31
SIE
2016

Czym jest identyfikacja wizualna?

Posted By :
Comments : 0
Każde dobrze zarządzane przedsiębiorstwo pragnie w odpowiedni sposób wykreować swój wizerunek – w tym celu posługuje się pewną charakterystyczną dla niego symboliką, którą określamy jako...
Czytaj dalej
02
SIE
2016

Czego dotyczy księga znaku?

Posted By :
Comments : 0
W księdze znaku znajdują się wszystkie niezbędne z punktu widzenia klienta informacje na temat logo albo logotypu. Przeczytamy w niej o budowie, znaczeniu, zastosowanej kolorystyce oraz innych...
Czytaj dalej
02
SIE
2016

Do czego służy PR wewnętrzny?

Posted By :
Comments : 0
Za pomocą wewnętrznego public relations kształtowany jest wizerunek przedsiębiorstwa w środowisku pracowniczym. Możemy wyróżnić trzy główne cele tego typu PR. Są to integracja, aktywizacja i...
Czytaj dalej
27
CZE
2016

Czym jest Content Marketing?

Posted By :
Comments : 0
Termin „content marketing” możemy przetłumaczyć jako marketing treści. W ramach kampanii reklamowej prowadzonej zgodnie z ideą content marketingu, firma publikuje materiały reklamowe zawierające...
Czytaj dalej
17
CZE
2016

Czego dotyczy Visual Merchandising?

Posted By :
Comments : 0
Zadaniem Visual Merchandisingu jest przedstawienie oraz zaoferowanie towaru w taki sposób, aby dzięki swoim walorom wizualnym przyciągnął uwagę klienta. Zgodnie z założeniami tego rodzaju...
Czytaj dalej
27
MAJ
2016

Na czym polega Guerilla Marketing?

Posted By :
Comments : 0
Guerilla Marketing inaczej określamy jako marketing partyzancki. Jego celem jest wykorzystywanie wyjątkowo niestandardowych technik reklamowych do promowania produktów oraz usług. Do zalet tego...
Czytaj dalej