07
LIP
2017

Różnice pomiędzy Black Hat SEO i White Hat SEO

Posted By :
Comments : 0
Pozycjonowanie i działania SEO są tajemnicą dla zwykłego użytkownika Internetu. Jeżeli opierają się o jawne i przejrzyste metody, to pozycjoner korzysta z metaforycznego białego kapelusza,...
Czytaj dalej
01
CZE
2017

Co to są organiczne wyniki wyszukiwania?

Posted By :
Comments : 0
Organiczne, czyli naturalne wyniki wyszukiwania, są bezpłatnymi linkami, które widnieją w oknie wyszukiwarki po wpisaniu konkretnej frazy. Wizualnie od wyników płatnych różnią się tym, że nie...
Czytaj dalej
04
MAJ
2017

Big Data w marketingu

Posted By :
Comments : 0
W personalizowanej reklamie, która obecnie rządzi w sieci, najważniejszym czynnikiem jest zebranie danych oraz ich analiza. Termin Big Data został wymyślony dla określenia dużej ilości zmiennych...
Czytaj dalej
07
KWI
2017

Czym jest efekt ROPO i czy warto się przed nim bronić?

Posted By :
Comments : 0
Efekt ROPO (Research Online, Purchase Offline) to działania konsumentów, którzy sprawdzają opinie na temat danego produktu w Internecie, a następnie dokonują zakupu w sklepie stacjonarnym....
Czytaj dalej
13
MAR
2017

Działanie CTA w marketingu

Posted By :
Comments : 0
CTA (ang. Call to Action) oznacza wezwanie do działania. W marketingu kieruje się je do klienta, aby dokonał on konkretnych czynności, które finalnie doprowadzą do skorzystania z danej oferty....
Czytaj dalej
15
LUT
2017

Omnichannel – czym jest i dlaczego jest koniecznością?

Posted By :
Comments : 0
Omnichannel w znaczeniu ogólnym tłumaczy się jako wielokanałowość sprzedaży. Dzisiaj, w dobie Internetu, rzadko który klient ogranicza się do kupowania jedynie w sklepach stacjonarnych. C...
Czytaj dalej
09
STY
2017

Rebranding a repozycjonowanie

Posted By :
Comments : 0
Jakiś czas temu na naszym blogu pojawił się artykuł na temat rebrandingu. W dzisiejszym wpisie przypomnimy kilka faktów na ten temat, a następnie dokonamy porównania rebrandingu z...
Czytaj dalej
01
GRU
2016

Targetowanie, czyli jak przyciągnąć konkretną grupę klientów?

Posted By :
Comments : 0
Targetowanie to pewnego rodzaju selekcja uczestników rynku (konsumentów) w celu określenia grupy docelowej, do której chcemy skierować prowadzone przez nas działania. Dzięki niemu jesteśmy w...
Czytaj dalej
29
LIS
2016

Idealny, nieistniejący odbiorca produktu – kim jest persona?

Posted By :
Comments : 0
Znajomość odbiorcy produktu lub też usługi jest kluczem do opracowania efektywnej strategii marketingowej. To właśnie definiowana przez nas grupa docelowa ma realny wpływ na wyniki sprzedaży, a...
Czytaj dalej