02
SIE
2016

Czego dotyczy księga znaku?

Posted By :
Comments : 0
W księdze znaku znajdują się wszystkie niezbędne z punktu widzenia klienta informacje na temat logo albo logotypu. Przeczytamy w niej o budowie, znaczeniu, zastosowanej kolorystyce oraz innych...
Czytaj dalej
02
SIE
2016

Do czego służy PR wewnętrzny?

Posted By :
Comments : 0
Za pomocą wewnętrznego public relations kształtowany jest wizerunek przedsiębiorstwa w środowisku pracowniczym. Możemy wyróżnić trzy główne cele tego typu PR. Są to integracja, aktywizacja i...
Czytaj dalej
27
CZE
2016

Czym jest Content Marketing?

Posted By :
Comments : 0
Termin „content marketing” możemy przetłumaczyć jako marketing treści. W ramach kampanii reklamowej prowadzonej zgodnie z ideą content marketingu, firma publikuje materiały reklamowe zawierające...
Czytaj dalej
17
CZE
2016

Czego dotyczy Visual Merchandising?

Posted By :
Comments : 0
Zadaniem Visual Merchandisingu jest przedstawienie oraz zaoferowanie towaru w taki sposób, aby dzięki swoim walorom wizualnym przyciągnął uwagę klienta. Zgodnie z założeniami tego rodzaju...
Czytaj dalej
27
MAJ
2016

Na czym polega Guerilla Marketing?

Posted By :
Comments : 0
Guerilla Marketing inaczej określamy jako marketing partyzancki. Jego celem jest wykorzystywanie wyjątkowo niestandardowych technik reklamowych do promowania produktów oraz usług. Do zalet tego...
Czytaj dalej
17
MAJ
2016

Na czym polega storytelling?

Posted By :
Comments : 0
Storytelling to niezwykle efektywna forma marketingu, która polega na przekazywaniu określonej koncepcji, idei lub pomysłu za pomocą przyciągającej i angażującej odbiorcę opowieści. Odpowiednio...
Czytaj dalej
02
MAJ
2016

Kim jest prosument?

Posted By :
Comments : 0
Prosument to słowo, które przez wiele osób jest kojarzone jako kontaminacja słów „producent”, „profesjonalista” ze słowem „konsument”. Obecnie jest o...
Czytaj dalej
04
KWI
2016

Co to jest glokalizacja?

Posted By :
Comments : 0
Każda firma, która chce osiągnąć międzynarodowy sukces, musi posiadać wiedzę i świadomość zmian zachodzących zarówno w skali lokalnej, jak i regionalnej. Globalne firmy, które bardzo często...
Czytaj dalej
18
MAR
2016

Czym jest efekt halo?

Posted By :
Comments : 0
Efekt halo, zwany równie często efektem aureoli, jest jednym z najczęstszych i najpopularniejszych błędów w postrzeganiu społecznym. Polega on na nadawaniu pozytywnych lub negatywnych cech...
Czytaj dalej