15
LUT
2017

Omnichannel – czym jest i dlaczego jest koniecznością?

Posted By :
Comments : 0
Omnichannel w znaczeniu ogólnym tłumaczy się jako wielokanałowość sprzedaży. Dzisiaj, w dobie Internetu, rzadko który klient ogranicza się do kupowania jedynie w sklepach stacjonarnych. C...
Czytaj dalej
09
STY
2017

Rebranding a repozycjonowanie

Posted By :
Comments : 0
Jakiś czas temu na naszym blogu pojawił się artykuł na temat rebrandingu. W dzisiejszym wpisie przypomnimy kilka faktów na ten temat, a następnie dokonamy porównania rebrandingu z...
Czytaj dalej
01
GRU
2016

Targetowanie, czyli jak przyciągnąć konkretną grupę klientów?

Posted By :
Comments : 0
Targetowanie to pewnego rodzaju selekcja uczestników rynku (konsumentów) w celu określenia grupy docelowej, do której chcemy skierować prowadzone przez nas działania. Dzięki niemu jesteśmy w...
Czytaj dalej
29
LIS
2016

Idealny, nieistniejący odbiorca produktu – kim jest persona?

Posted By :
Comments : 0
Znajomość odbiorcy produktu lub też usługi jest kluczem do opracowania efektywnej strategii marketingowej. To właśnie definiowana przez nas grupa docelowa ma realny wpływ na wyniki sprzedaży, a...
Czytaj dalej
08
LIS
2016

Co to jest SEO copywriting?

Posted By :
Comments : 0
Za pomocą terminu SEO copywriting określamy technikę pisania pewnych określonych treści publikowanych na stronach internetowych. Treści te powstają z dwóch powodów. Po pierwsze, dostarczaj...
Czytaj dalej
04
LIS
2016

Na czym polega pozycjonowanie strony internetowej?

Posted By :
Comments : 0
Pojęcie pozycjonowania strony internetowej często występuje jako skrót SEO, którego rozwinięcie pochodzi z języka angielskiego (search engine optimization). Ów termin definiujemy jako proces...
Czytaj dalej
30
WRZ
2016

Co to jest reklama zewnętrzna?

Posted By :
Comments : 0
Celem reklamy zewnętrznej – znanej również jako reklama outdoorowa – jest dotarcie do tych odbiorców, którzy przebywają poza domem. Możemy wyróżnić kilka rodzajów jej nośników. Należą do nic...
Czytaj dalej
28
WRZ
2016

Czym jest DTP?

Posted By :
Comments : 0
Rozwinięcie skrótu DTP to Desktop Publishing, czyli – w dosłownym tłumaczeniu – publikowanie zza biurka. Początkowo za pomocą tego pojęcia określano opracowywanie komputerowe materiałów, które...
Czytaj dalej
02
WRZ
2016

Reklama natywna – czym jest?

Posted By :
Comments : 0
Reklama natywna charakteryzuje się tym, że jest zintegrowana z formą oraz treścią platformy (np. strona internetowa, czasopismo), na której została umieszczona. Jeżeli występuje w Internecie albo...
Czytaj dalej