04
MAJ
2017

Big Data w marketingu

Posted By :
Comments : 0
W personalizowanej reklamie, która obecnie rządzi w sieci, najważniejszym czynnikiem jest zebranie danych oraz ich analiza. Termin Big Data został wymyślony dla określenia dużej ilości zmiennych...
Czytaj dalej
07
KWI
2017

Czym jest efekt ROPO i czy warto się przed nim bronić?

Posted By :
Comments : 0
Efekt ROPO (Research Online, Purchase Offline) to działania konsumentów, którzy sprawdzają opinie na temat danego produktu w Internecie, a następnie dokonują zakupu w sklepie stacjonarnym....
Czytaj dalej
13
MAR
2017

Działanie CTA w marketingu

Posted By :
Comments : 0
CTA (ang. Call to Action) oznacza wezwanie do działania. W marketingu kieruje się je do klienta, aby dokonał on konkretnych czynności, które finalnie doprowadzą do skorzystania z danej oferty....
Czytaj dalej
15
LUT
2017

Omnichannel – czym jest i dlaczego jest koniecznością?

Posted By :
Comments : 0
Omnichannel w znaczeniu ogólnym tłumaczy się jako wielokanałowość sprzedaży. Dzisiaj, w dobie Internetu, rzadko który klient ogranicza się do kupowania jedynie w sklepach stacjonarnych. C...
Czytaj dalej
09
STY
2017

Rebranding a repozycjonowanie

Posted By :
Comments : 0
Jakiś czas temu na naszym blogu pojawił się artykuł na temat rebrandingu. W dzisiejszym wpisie przypomnimy kilka faktów na ten temat, a następnie dokonamy porównania rebrandingu z...
Czytaj dalej
01
GRU
2016

Targetowanie, czyli jak przyciągnąć konkretną grupę klientów?

Posted By :
Comments : 0
Targetowanie to pewnego rodzaju selekcja uczestników rynku (konsumentów) w celu określenia grupy docelowej, do której chcemy skierować prowadzone przez nas działania. Dzięki niemu jesteśmy w...
Czytaj dalej
29
LIS
2016

Idealny, nieistniejący odbiorca produktu – kim jest persona?

Posted By :
Comments : 0
Znajomość odbiorcy produktu lub też usługi jest kluczem do opracowania efektywnej strategii marketingowej. To właśnie definiowana przez nas grupa docelowa ma realny wpływ na wyniki sprzedaży, a...
Czytaj dalej
08
LIS
2016

Co to jest SEO copywriting?

Posted By :
Comments : 0
Za pomocą terminu SEO copywriting określamy technikę pisania pewnych określonych treści publikowanych na stronach internetowych. Treści te powstają z dwóch powodów. Po pierwsze, dostarczaj...
Czytaj dalej
04
LIS
2016

Na czym polega pozycjonowanie strony internetowej?

Posted By :
Comments : 0
Pojęcie pozycjonowania strony internetowej często występuje jako skrót SEO, którego rozwinięcie pochodzi z języka angielskiego (search engine optimization). Ów termin definiujemy jako proces...
Czytaj dalej