01
GRU
2016

Targetowanie, czyli jak przyciągnąć konkretną grupę klientów?

Posted By :
Comments : 0
Targetowanie to pewnego rodzaju selekcja uczestników rynku (konsumentów) w celu określenia grupy docelowej, do której chcemy skierować prowadzone przez nas działania. Dzięki niemu jesteśmy w...
Czytaj dalej
29
LIS
2016

Idealny, nieistniejący odbiorca produktu – kim jest persona?

Posted By :
Comments : 0
Znajomość odbiorcy produktu lub też usługi jest kluczem do opracowania efektywnej strategii marketingowej. To właśnie definiowana przez nas grupa docelowa ma realny wpływ na wyniki sprzedaży, a...
Czytaj dalej
08
LIS
2016

Co to jest SEO copywriting?

Posted By :
Comments : 0
Za pomocą terminu SEO copywriting określamy technikę pisania pewnych określonych treści publikowanych na stronach internetowych. Treści te powstają z dwóch powodów. Po pierwsze, dostarczaj...
Czytaj dalej
04
LIS
2016

Na czym polega pozycjonowanie strony internetowej?

Posted By :
Comments : 0
Pojęcie pozycjonowania strony internetowej często występuje jako skrót SEO, którego rozwinięcie pochodzi z języka angielskiego (search engine optimization). Ów termin definiujemy jako proces...
Czytaj dalej
30
WRZ
2016

Co to jest reklama zewnętrzna?

Posted By :
Comments : 0
Celem reklamy zewnętrznej – znanej również jako reklama outdoorowa – jest dotarcie do tych odbiorców, którzy przebywają poza domem. Możemy wyróżnić kilka rodzajów jej nośników. Należą do nic...
Czytaj dalej
28
WRZ
2016

Czym jest DTP?

Posted By :
Comments : 0
Rozwinięcie skrótu DTP to Desktop Publishing, czyli – w dosłownym tłumaczeniu – publikowanie zza biurka. Początkowo za pomocą tego pojęcia określano opracowywanie komputerowe materiałów, które...
Czytaj dalej
02
WRZ
2016

Reklama natywna – czym jest?

Posted By :
Comments : 0
Reklama natywna charakteryzuje się tym, że jest zintegrowana z formą oraz treścią platformy (np. strona internetowa, czasopismo), na której została umieszczona. Jeżeli występuje w Internecie albo...
Czytaj dalej
31
SIE
2016

Czym jest identyfikacja wizualna?

Posted By :
Comments : 0
Każde dobrze zarządzane przedsiębiorstwo pragnie w odpowiedni sposób wykreować swój wizerunek – w tym celu posługuje się pewną charakterystyczną dla niego symboliką, którą określamy jako...
Czytaj dalej
02
SIE
2016

Czego dotyczy księga znaku?

Posted By :
Comments : 0
W księdze znaku znajdują się wszystkie niezbędne z punktu widzenia klienta informacje na temat logo albo logotypu. Przeczytamy w niej o budowie, znaczeniu, zastosowanej kolorystyce oraz innych...
Czytaj dalej