04
MAR
2016

Dlaczego działania marketingowe powinny być długoterminowe?

Posted By :
Comments : 0
Rola długoterminowych działań marketingowych w kontekście funkcjonowania każdej firmy na rynku jest nie do przecenienia. Pozwalają one na zdefiniowanie długofalowych celów marketingowych, a także...
Czytaj dalej
29
LUT
2016

Czym jest naming?

Posted By :
Comments : 0
Naming jest działem marketingu zajmującym się projektowaniem nazw marek, firm, usług czy produktów. Uznawany jest za jeden z najważniejszych etapów brandingu. Dźwięczna, chwytliwa i łatwa do...
Czytaj dalej
29
LUT
2016

B2C vs B2B – w marketingu

Posted By :
Comments : 0
Pomiędzy działaniami marketingowymi skierowanymi do indywidualnego konsumenta (B2C) a skierowanymi do kontrahenta biznesowego (B2B) występuje kilka różnic. Najważniejsza z nich dotyczy motywacji...
Czytaj dalej
27
STY
2016

Czym się różni reklama wizerunkowa od produktowej?

Posted By :
Comments : 0
Reklama produktów, usług, a przede wszystkim marki jest nieodłącznym elementem procesów marketingowych większości firm na całym świecie. Obecnie wyróżnia się kilka podstawowych typów reklam, w...
Czytaj dalej
27
STY
2016

Czym jest ATL?

Posted By :
Comments : 0
ATL (z ang. Above The Line) to obok BTL główny rodzaj strategii marketingowej, wykorzystywany przez liczne agencje reklamowe. Są to działania promocyjne prowadzone bezpośrednio poprzez środki...
Czytaj dalej
28
GRU
2015

Czym są materiały POS?

Posted By :
Comments : 0
Materiały POS (ang. „point of sale”), określane również terminem POP (ang. „point-of-purchase”) i POSM (ang. „point of sales materials”), są jednym z najczęściej wykorzystywanych narzędziem...
Czytaj dalej
28
GRU
2015

Na czym polega BTL?

Posted By :
Comments : 0
BTL, z ang. below the line, jest to rodzaj działań reklamowych skierowanych do konkretnego odbiorcy. W przeciwieństwie do ATL, czyli drugiej kategorii działań marketingowych, strategia BTL nie...
Czytaj dalej
24
LIS
2015

Czym jest copywriting?

Posted By :
Comments : 0
Copywriting jest procesem tworzenia tekstów o charakterze reklamowym i marketingowym. Ich głównym celem jest przekazanie informacji i nakłonienie odbiorcy, by podjął działania mające na celu...
Czytaj dalej
24
LIS
2015

Czym jest merchandising?

Posted By :
Comments : 0
Merchandising to system działań, które mają na celu podniesienie efektywności sprzedawanych towarów i usług poprzez przyciągnięcie uwagi i wzbudzenie zainteresowania u ich potencjalnyc...
Czytaj dalej