17
MAJ
2016

Na czym polega storytelling?

comment : 0

Storytelling to niezwykle efektywna forma marketingu, która polega na przekazywaniu określonej koncepcji, idei lub pomysłu za pomocą przyciągającej i angażującej odbiorcę opowieści. Odpowiednio napisana historia powinna nie tylko przekazywać informacje o charakterze reklamowym, ale również wzbudzać u słuchacza lub widza określone emocje i refleksje.

Storytelling to niezawodny sposób na skuteczne dotarcie do ludzi i zbudowanie zaufania względem idei, marki, produktu i usługi. Metoda ta, jako intuicyjny oraz naturalny sposób komunikacji, bardzo często umożliwia wywieranie wpływu na odbiorców. Dzięki storytellingowi można w łatwy sposób wzbudzić zainteresowanie i ciekawość potencjalnego odbiorcy Dodatkowo, odpowiednio skonstruowana opowieść umożliwi łatwiejsze zapamiętanie komunikatu i wpłynie na efektywność przyszłych procesów sprzedażowych.

Ogólną ideą storytellingu jest przekazywanie informacji o produkcie w sposób obrazowy, a przez to niezwykle bezpośredni i przystępny. Prostota przekazu pozwala z kolei na eliminację ewentualnych błędów komunikacyjnych i lepsze dotarcie do docelowej grupy odbiorców. Storytelling w czytelny oraz niezwykle zrozumiały sposób wyodrębnia i przekazuje najważniejsze cechy i wartości marki, ubierając je w ciekawą i atrakcyjną opowieść.

O autorze

Zostaw Odpowiedź

*

captcha *