07
SIE
2014

Czym są programy lojalnościowe?

comment : 0

Obecnie jednym z najważniejszych zadań marketingu jest budowanie lojalności. Z powodu dużej konkurencji na rynku, firmy powinny wykorzystywać narzędzia, za pomocą których zwrócą uwagę klientów. Najskuteczniejsze okażą się w tym wypadku programy lojalnościowe dla firm.

Program lojalnościowy – co to jest?

Program lojalnościowy można najprościej zdefiniować jako systematyczne działanie zmierzające do nakłonienia konsumenta do ponownego zakupu obiecując mu nagrodę w zamian za określone zachowania.

Programy lojalnościowe dla klientów – zalety

Dzięki programom lojalnościowym w Polsce klienci są zadowoleni i dokonują większych zakupów, polecają markę, są też niewrażliwi na wzrost cen. Z punktu widzenia firmy koszty ich obsługi obniżają się.

Zatrzymaj klienta na dłużej!

Programy lojalnościowe mają dość szybkie przełożenie na wyniki sprzedaży i zmniejszają koszty innych form reklam i promocji. Jak podaje ARC Rynek i Opinia, ponad połowa Polaków przyznała, że bierze udział w programie lojalnościowym, jednocześnie wysoko je oceniając. Dlatego przygotowanie ich warto zlecić profesjonalnej agencji reklamowej.

O autorze

Zostaw Odpowiedź

*

captcha *