20
MAR
2015

Co to jest kampania wizerunkowa?

comment : 0

Pamiętacie gigantyczną kampanię sieci Biedronka, po której wielu odbiorców zmieniło sposób patrzenia na dyskont i jego ofertę? To tylko jeden z przykładów na znakomicie poprowadzoną i zrealizowaną z wielkim rozmachem kampanię wizerunkową.
By zmienić postrzeganie firmy
Mówiąc najogólniej – kampania taka ma na celu poprawić wizerunek w świadomości odbiorcy, wytworzyć bądź zmodyfikować postrzeganie przez niego firmy czy marki. Kampania, o ile jest dobrze zaplanowana, ma też sprawić, że marka będzie bardziej rozpoznawana i rozróżnialna spośród innych na rynku, wywoła zainteresowanie i pozytywne konotacje u odbiorców, a w efekcie – przyczyni się do wzrostu sprzedaży.
By dotrzeć do oczekiwanej grupy odbiorców
Kampanie wizerunkowe mogą być przeprowadzane wielotorowo i z zastosowaniem kilku rodzajów mediów – na przykład prasy i internetu. Sieć jest coraz chętniej wykorzystywana przez specjalistów w tym celu, łatwo w niej bowiem dotrzeć do określonej, z góry założonej i zaplanowanej grupy odbiorców (na przykład mieszkańców Opolszczyzny czy młodych matek) i spersonalizować specjalnie dla nich przekaz.

O autorze

Zostaw Odpowiedź

*

captcha *