• Office Manager

  • Region: Kraków

Osoba pracująca na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • kompleksową obsługę pracy biura i firmy
  • realizację działań biurowych, kadrowych, rozliczeniowych
  • wsparcie realizacji naszych projektów w kwestiach organizacyjnych
  • kontrola i nadzór nad realizacją umów z naszymi dostawcami i Partnerami
  • dbałość o biuro i wszystko co w biurze do szczęścia potrzebne
  • realizacja rozliczeń firmowych w ustalonym zakresie
  • pomoc pracownikom firmy w kwestiach formalnych i organizacyjnych
  • bieżąca współpraca z firmą księgową, kancelarią prawną i innymi
  • organizacja i realizacja wysyłek pocztowych, zakupów biurowych itp.
  • oraz wiele innych rzeczy i kwestii, które składają się na to że biuro i firma sprawnie działa na co dzień

 

Osoby, które chciałyby do nas dołączyć powinny posiadać następujące cechy:

  • ogromne pokłady chęci i pozytywnego nastawienia
  • uczciwość i pozytywne podejście do pracy
  • umiejętność samodzielnej i efektywnej pracy w otoczeniu całej firmy
  • wysoki poziom samoorganizacji i dyscypliny pracy pozwalający realizować liczne działania
  • chęć do nauki i rozwoju
  • nastawienie do długoterminowej współpracy, która z czasem będzie coraz bardziej korzystna dla obu stron
  • biegła obsługa pakietu Office, poczty elektronicznej
  • zdolność logicznego i odpowiedzialnego planowania działań i pracy
  • bardzo miło będzie nam jeżeli Kandydat/-ka będzie posiadać doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • przynajmniej średnia znajomość języka angielskiego
  • dodatkowo docenimy czynne prawo jazdy kat. B

 

Wybranej osobie oferujemy:

  • bardzo dużo pracy
  • różnorodne zajęcia i zmienne działania
  • duży wpływ na firmę
  • odpowiedzialne stanowisko, z którym liczymy się w organizacji (to nie jest stanowisko „recepcjonistki”)
  • możliwość długoterminowej współpracy
  • perspektywy rozwoju
  • w pełni wyposażone stanowisko pracy
  • stabilne zatrudnienie w ciekawej firmie

 

CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać na adres mailowy: kontakt@tlconsulting.pl. W tytule maila proszę umieścić: „Rekrutacja – Office Manager”.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez TLC z siedzibą w 30-326 Kraków, ul. Gromadzka 66 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

 

  • Junior Interactive Specialist

  • Region: Kraków

 

Zakres obowiązków:

      • bieżąca obsługa aktywności, działań i projektów w obszarze Internet, multimedia
      • poszukiwanie dostawców i podwykonawców
      • opracowywanie i pomoc w dystrybucji materiałów marketingowych dla Klienta
      • asysta przy tworzeniu planów marketingowych dla istniejących i nowych Klientów
      • monitoring i analiza rynku
      • współtworzenie raportów oraz analiz na temat skuteczności działań marketingowych
      • współpraca z działem marketingu oraz specjalistami z zakresu marketingu internetowego

 

Wymagania:

      • doświadczenie zawodowe w realizacji projektów z obszarów Internet/on-line
      • praktyczna znajomość obsługi systemów CMS np. WordPress
      • „lekkie pióro”- umiejętność pisania tekstów przeznaczonych do zróżnicowanych grup odbiorców
      • aktualna wiedza na temat: trendów, kierunków i tendencji rynkowych
      • praktyczna znajomość i umiejętność wykorzystania w projektach wiedzy z zakresu: media społecznościowe, blogi, SEO/SEM/, CMS itp.
      • prowadzenie lub planowanie działań na Facebook’u/fanpage/blogu itp. będzie dodatkowym atutem
      • odpowiedzialność, rzetelność, dobra organizacja pracy własnej, samodzielność w działaniu
      • nastawienie na realizację wyznaczonych celów
      • dobra komunikacja w zespole
      • pozytywne nastawienie do podejmowania wyzwań
      • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
      • dobra znajomość pakietu MS Office
      • poszukiwany pasjonat z podstawami, który chce się rozwijać i pracować w tym obszarze

 

Oferujemy:

      • możliwość dołączenia do długoterminowych i złożonych, specjalistycznych projektów marketingowych
      • interesującą pracę i ciekawe wyzwania
      • dobrą atmosferę w zespole profesjonalistów
      • możliwość rozwoju, podnoszenia kwalifikacji zawodowych
      • w pełni wyposażone stanowisko pracy
      • wszystkie konieczne narzędzia i elementy wymagane do sprawnego prowadzenia działań
      • stabilną formę zatrudnienia w rozwijającej się organizacji

 

CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać na adres mailowy: kontakt@tlconsulting.pl. W tytule maila proszę umieścić: „Rekrutacja – Junior Interactive Specialist ”.

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko wybranym kandydatom. Prosimy o dołączenie do przesyłanych dokumentów klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. Nr 133 poz. 883).”

 

  • Manager regionu

  • Region: podkarpackie

 

Zakres obowiązków:

          • obsługa i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z obecnymi Klientami i Partnerami firmy z regionu Podkarpacia
          • aktywne poszukiwanie nowych Klientów wg ściśle opracowanych i uzgodnionych zasad i mechanizmów
          • współtworzenie, nadzór i realizacja strategii rozwoju firmy w regionie
          • reprezentowanie firmy wobec: współpracowników, Klientów i Partnerów
          • poszukiwanie nowych obszarów i możliwości rozwoju firmy
          • nadzór i koordynacja już prowadzonych projektów a także pozyskiwanie i rozwijanie nowych przedsięwzięć na Podkarpaciu

 

Wymagania:

          • kluczowe: doświadczenie handlowo-prezentacyjne oraz ogólna wiedza marketingowa
          • bardzo dobre predyspozycje do prowadzenia spotkań i prezentacji
          • umiejętność dostrzegania i tworzenia nowych możliwości rozwoju firmy oraz pozyskiwania nowych zleceń i Klientów
          • komunikatywność oraz sprawność w budowaniu i rozwijaniu relacji
          • odpowiedzialność, rzetelność; dobra organizacja pracy własnej, samodzielność w działaniu, nastawienie na realizację wyznaczonych celów
          • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
          • czynne prawo jazdy kat. B i praktyczne umiejętności prowadzenia samochodu
          • gotowość do odbywania podróży służbowych
          • uczciwość i poważne podejście do współpracy opartej na modelu zdalnej kooperacji
          • dodatkowymi atutami będą: wyższe wykształcenie, praktyczna znajomość zagadnień marketingowych oraz dobra znajomość języka angielskiego

 

Oferujemy:

          • samodzielne stanowisko, liczne wyzwania, możliwość budowania i rozwoju w oparciu o stabilnego pracodawcę
          • interesującą pracę i ciekawe wyzwania
          • dobrą atmosferę w zespole profesjonalistów
          • możliwość rozwoju, szkolenia, podnoszenia kwalifikacji zawodowych
          • wszystkie konieczne narzędzia i elementy wymagane do sprawnego prowadzenia samodzielnych działań w regionie: samochód, laptop, mobilny internet
          • stabilną formę zatrudnienia w rozwijającej się organizacji

 

CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać na adres mailowy: kontakt@tlconsulting.pl. W tytule maila proszę umieścić: „Rekrutacja – Manager Regionu”.

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko wybranym kandydatom. Prosimy o dołączenie do przesyłanych dokumentów klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. Nr 133 poz. 883).”

 

  • Praktyki – staż w TLConsulting

  • Jesteś studentem lub absolwentem? Szukasz pracy lub dodatkowych praktyk? Chcesz zdobyć doświadczenie, a świat marketingu jest Twoją pasją?

    Dołącz do naszego zespołu projektowego na 3 miesięczny staż lub płatne praktyki!

 

Zakres obowiązków:

          • Pisanie tekstów specjalistycznych oraz publicystycznych na potrzeby serwisów internetowych klientów z różnych branż i dziedzin
          • Tworzenie treści do różnych kanałów komunikacji w ramach projektów prowadzonych przez firmę
          • Wyszukiwanie i dobór treści z ogólnodostępnych źródeł, na potrzeby prowadzonych projektów
          • Tworzenie propozycji haseł i sloganów reklamowych
          • Współtworzenie strategii content marketingu dla klientów firmy
          • Tworzenie contentu social media
          • Prace redaktorskie
          • Korekta tekstów

 

Wymagania:

          • Perfekcyjna znajomość zasad gramatyki i ortografii języka polskiego
          • Mile widziane doświadczenie w tworzeniu treści w różnych kanałach komunikacji między innymi na strony internetowe, blogi, social media, pod pozycjonowanie etc.
          • Efektywność i sprawność w realizacji powierzonych prac
          • Umiejętność wyszukiwania interesujących treści w sieci
          • Zainteresowanie tematyką social media
          • Odpowiedzialność, rzetelność, dobra organizacja pracy własnej, samodzielność w działaniu
          • Nastawienie na realizację wyznaczonych celów
          • Dobra znajomość języka angielskiego

 

Oferujemy:

          • Możliwość dołączenia do długoterminowych i złożonych, specjalistycznych projektów marketingowych
          • 3 miesięczny, płatny staż
          • Dobrą atmosferę w zespole profesjonalistów
          • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
          • W pełni wyposażone stanowisko pracy
          • Wszystkie konieczne narzędzia i elementy wymagane do sprawnego prowadzenia działań

 

CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać na adres mailowy: kontakt@tlconsulting.pl. W tytule maila proszę umieścić słowo: „staż”.

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko wybranym kandydatom. Prosimy o dołączenie do przesyłanych dokumentów klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. Nr 133 poz. 883).”