strona RR TLC 1

Brief

Kompleksowe zaplanowanie i realizacja projektu nowej strony internetowej dla firmy RingRoad – jedynego autoryzowanego dealera firmy Yamaha  w województwach podkarpackim i małopolskim.

Cel projektu

Stworzenie nowej strony internetowej  http://ringroad.pl/ , która odpowiada na potrzeby współczesnego rynku i zwiększa zainteresowanie klientów ofertą sprzedażową, zachęcając ich do kontaktu, a w efekcie przyczynia się do dokonania transakcji.

Grupa docelowa

Osoby zainteresowane zakupem motocykli, skuterów, quadów. Miłośnicy sportów motorowych, jazdy na motorze, ATV. Potencjalni klienci firmy zainteresowani rajdami, motocyklowymi, zorganizowanymi wyjazdami dla wielbicieli motoryzacji.

Wdrożenie

Projekt obejmował:

  • Zbadanie potrzeb grupy docelowej oraz oczekiwań Klienta.
  • Opracowanie koncepcji strony internetowej zgodnie z oczekiwaniami Klienta oraz z uwzględnieniem potrzeb odbiorców i panujących na rynku trendów.
  • Wdrożenie planu stworzenia nowej strony internetowej. Zamieszczenie treści oraz optymalizacja strony internetowej.
  • Przygotowanie rekomendacji dotyczących pozycjonowania serwisu.

 

Wygląd strony internetowej:

  • Oferta (produkty oferowane przez Klienta)
  • Promocje (informacje o atrakcyjnych  rabatach)
  • Dobrze wiedzieć (blog ekspercki)
  • Newsy (aktualne informacje z salonów)
  • Imprezy (wydarzenia organizowane przez Klienta)
  • O nas, Serwis, Kontakt (informacje o Kliencie)
  • Jazda próbna (formularz zapisu na jazdę próbną)
  • Motocykl 125 (wyróżnienie najważniejszych produktów)
  • Newsletter
  • Formularze kontaktowe

 

Najważniejsze wyróżniki strony internetowej:

  • W związku ze specyfiką produktu, który udostępnia Klient, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom jego grupy docelowej, naszym głównym zadaniem było umożliwienie szybkiego kontaktu potencjalnie zainteresowanym z ekspertami salonów.  Na każdej podstronie portalu umieściliśmy odnośniki do formularza kontaktowego, ułatwiający natychmiastowe nawiązanie komunikacji. Podobnie formularze kontaktowe znalazły się przy każdym produkcie uwzględnionym w zakładce Oferta.

TLC RR 3

  • Ponieważ Klient prowadzi liczne działania w mediach społecznościowych to również zostało uwzględnione w serwisie zarówno dzięki wigetom wyświetlającym się na każdej podstronie, jak i możliwości publikacji poszczególnych artykułów ze strony w mediach społecznościowych.
  • Dzięki zakładce „Jazda Próbna”, klient może w łatwy i szybki sposób zapisać się na jazdę próbną.

TLC RR jazda

  • Zgodnie z ówczesnymi standardami trendami strona jest responsywna – dostosowuje się do rozdzielczości urządzeń na jakich jest oglądana.

mobile 1

mobile 2

  • Mając na uwadze specyfikę działalności klienta oraz status lidera sprzedaży, umieściliśmy na stronie dział „Promocje”, który informuje Klientów o korzystnych ofertach.
  • Działalność firmy RingRoad obejmuje poza sprzedażą, organizację imprez motocyklowych i offroadowych, stąd znajdziemy na niej osobne moduły poświęcone bieżącym wydarzeniom oraz imprezom.
  • Firma RingRoad składa się z zespołu specjalistów, dlatego zarekomendowaliśmy i stworzyliśmy blog ekspercki, na którym są publikowane wartościowe treści dotyczące zagadnień związanych z motoryzacją: porady, wywiady z klientami, wiadomości ze świata motocykli.

TLC RR 4