Wspólnie z naszym Klientem, firmą Mariot, uczestniczyliśmy w Podkarpackich Targach Budownictwa, Wyposażenia Wnętrz i Ogrodów EXPO DOM. Targi odbyły się między 17 a 19 kwietnia, w Hali Sportowo-Widowiskowej „Podpromie” w Rzeszowie.

Przygotowania do wydarzenia rozpoczęliśmy od rozmów z Klientem. Ustaliliśmy jakie są jego oczekiwania, wymagania oraz cele udziału w Targach. Naszym zadaniem było przygotowanie i wdrożenie kompleksowej strategii działań dla firmy Mariot, która koresponduje z nowym wizerunkiem firmy. Ostatnie tygodnie upłynęły nam na realizacji zaplanowanych działań. Targi Budownictwa były pierwszym etapem wdrożenia nowej strategii marketingowej firmy Mariot, przygotowanej przez zespół TLConsulting.

targi (4)

Brief

Zaplanowanie i realizacja strategii obecności firmy Mariot na Podkarpackich Targach Budownictwa, Wyposażenia Wnętrz i Ogrodów.

Cel projektu

  •     Powrót firmy Mariot na targi po dwóch latach nieobecności.
  •     Ukazanie nowego wizerunku firmy.
  •     Prezentacja nowych, flagowych produktów i producentów.
  •     Dotarcie do szerszego grona odbiorców i pozyskanie nowych klientów.
  •     Zwiększenie sprzedaży.
  •     Badanie rynku.

 

Grupa docelowa

Obecni na targach mieszkańcy Podkarpacia, którzy zainteresowani planują remont lub wybudowanie domu. Firmy budowlane i prywatni inwestorzy.

targi (9)  targi (7)

Wdrożenie

Projekt obejmował:

  •     opracowanie koncepcji akcji,
  •     zaplanowanie i zaprojektowanie wyglądu stoisk targowych (duże: 10x7m, małe: 5x3m),
  •     przygotowanie materiałów promocyjnych,
  •     całościowe przygotowanie konkursów oraz atrakcji targowych.

 

Materiały promocyjne – firmowe:

  •     wizytówki dla przedstawicieli handlowych,
  •     papier firmowy w formacie a4,
  •     teczki firmowe,
  •     ulotki firmowe A3 do A4.

 

targi (5)

 Materiały promocyjne – do komunikacji akcji:

  •     przygotowanie i dystrybucja materiałów prasowych,
  •     ulotki konkursowe DL,
  •     przygotowanie gadżetów firmowych – smycze, długopisy.

 

targi (1)

Działania online:

komunikacja na profilu Facebook Mariot i komunikacja na stronie www Mariot.

fb2 fb4 serwis

Fotorelację z każdego dnia targów, na bieżąco zamieszczaliśmy na profilu Facebook firmy. Tomasz Łucek, właściciel TLConsulting, aktywnie uczestniczył w wydarzeniu. Razem z Mariuszem Laszczykiem udzielili wywiadu dla telewizji internetowej Rzeszów Na Żywo.

Wspólnie z Mariotem oraz jego partnerami (Oknostylem i Oknohitem) przygotowaliśmy 5 unikalnych promocji targowych:

  •     Codzienne konkursy targowe – do wygrania 3x MiniPad marki Lenovo,
  •     Potrójna Promocja Targowa 3 plus,
  •     Konkurs z Oknostylem – do wygrania urządzenia czyszczące Karcher,
  •     Promocja Ubezpieczenie Warta,
  •     Promocja z Oknohitem na okna kolorowe.

 

targi (2)

Ponadto rozdaliśmy:

  • 2 tys. wat cukrowych,
  • 400 kg jabłek,
  •  setki długopisów,
  •  kilometry smyczy Mariot.

 

  targi (6)

Cieszmy się, że TLConsulting mógł być częścią tego wydarzenia. Przed nami jeszcze wiele projektów realizowanych wspólnie z firmą Mariot. Mamy nadzieję, że będą równie owocne.