03
GRU
2015

Projekt: V Konferencja „Geoinżynieria w budownictwie”

W dniach 4-5 listopada 2015 r. w Krakowie, odbyła się V Konferencja „Geoinżynieria w budownictwie”, organizowana przez naszego Klienta – Wydawnictwo Inżynieria. Konferencja była okazją do poszerzenia wiedzy, wymiany poglądów i nawiązania nowych kontaktów biznesowych. Podczas wydarzenia wygłoszono około 30 prelekcji, odbyły się dwa panele dyskusyjne oraz przeprowadzono liczne konkursy z nagrodami.

Nasz zespół w ramach promocji Konferencji,  przygotował zestaw materiałów i działań, które miały na celu zwiększenie zainteresowania wydarzeniem u potencjalnej grupy docelowej.

konf_geoinzynieria_budown__FB_cover_1200x444_v4

Działania promocyjne obejmowały:

  • Opracowanie strategii promocyjnej.
  • Przygotowanie materiałów promocyjnych.
  • Promocję Konferencji w Internecie.
  • Całościowe przygotowanie konkursów przed Konferencją oraz podczas jej trwania.

 

Zespół TLConsulting zajął się przygotowaniem materiałów dla patronów honorowych, sponsorów,  patronów medialnych  oraz mediów branżowych do publikacji na stronie internetowej  oraz profilu Facebook.
Promocję Konferencji prowadzono aktywnie w Internecie, zarówno przed jak i w trakcie Konferencji (relacja na żywo).

Aktywności online obejmowały:

 

Na Facebooku, oprócz postów informacyjnych dotyczących Konferencji (szczegółowy program, zaprezentowanie sylwetek prelegentów, informacje o sponsorach  i patronach), przeprowadzono też konkursy zachęcające do udziału w Konferencji.

Uzupełnieniem działań promocyjnych na Facebooku były  reklamy skierowane do różnych grup docelowych, zainteresowanych tematyką geoinżynierii i budownictwa.

Przeprowadzone zostały również inne działania promocyjne w Internecie:

Nasz zespół przygotował bazę grup dyskusyjnych związanych z branżą i opublikował informacje o Konferencji na grupach GoldenLine. Dodatkowo przesłano i opublikowano informacje o Konferencji na stronach poświęconych tego typu wydarzeniom, jak również na portalach i forach branżowych.

Przygotowano również reklamy AdWords

Przygotowano banerowe formaty reklamowe, które zostały zamieszczone w sieci reklamowej Google.

Aktywności w trakcie Konferencji

Podczas Konferencji działało również nasze biuro prasowe, które na bieżąco relacjonowało Konferencję na Facebooku. Przygotowano konkursy dla uczestników z atrakcyjnymi nagrodami oraz przeprowadzono ankiety wśród uczestników, którzy wyrażali swoje opinie na temat Konferencji.

O autorze

Zostaw Odpowiedź

*

captcha *