08
LIS
2016

Co to jest SEO copywriting?

comment : 0

Za pomocą terminu SEO copywriting określamy technikę pisania pewnych określonych treści publikowanych na stronach internetowych. Treści te powstają z dwóch powodów. Po pierwsze, dostarczają wartościowych informacji internautom, dzięki czemu przyciągają ich uwagę również do pozostałej, zwykle komercyjnej zawartości strony (np. oferty przedsiębiorstwa). Warto podkreślić, że owe teksty jednocześnie odpowiadają za budowę marki. Jeżeli odbiorcy postrzegają je jako przydatne, to tym samym w ich świadomości powstaje pozytywny obraz firmy.

Po drugie zaś, publikacje pisane przez SEO copywriterów są atrakcyjne dla wyszukiwarek internetowych. Strony, na których znajdują się oryginalne, napisane na wysokim poziomie treści, wyświetlają się na wyższych pozycjach (po wpisaniu słów lub fraz kluczowych, które dotyczą tematyki tychże witryn). Ponadto autorzy artykułów specjalnie przygotowują teksty pod kątem funkcjonowania mechanizmów, którymi kierują się poszukujące wartościowych serwisów tzw. roboty wyszukiwarek.

Istnieje wiele rodzajów publikacji, które określamy jako SEO Copywriting. Mogą to być opisy produktów, które znajdziemy w sklepach internetowych bądź katalogach, albo artykuły o charakterze poradnikowym. Spotykamy się także z tzw. presell pages, które przygotowywane są głównie po to, aby poprawić pozycjonowanie strony internetowej.

O autorze

Zostaw Odpowiedź

*

captcha *