28
PAź
2015

Co to ulotka DL?

comment : 0

Ulotka reklamowa to obecnie jedna z najpopularniejszych metod promocji firmy. Dzięki niej możliwa jest efektywna i skuteczna komunikacja z potencjalnym klientem oraz atrakcyjne przekazanie najważniejszych informacji na temat firmy. Uniwersalne, czytelne i miłe dla oka ulotki skutecznie docierają do zróżnicowanego i szerokiego grona odbiorców. To co wyróżnia ulotki reklamowe od innych form promocji, to szybkość w ich projektowaniu i niskie koszty produkcji. Wśród wielu rodzajów dostępnych na rynku ulotek, najczęściej wykorzystywane są ulotki DL. To co je wyróżnia, to wiele możliwości ich zastosowania oraz niestandardowy format – 99×210 mm, czyli 1/3 standardowej kartki A4. Dzięki swoim ciekawym proporcjom i uniwersalnemu zastosowaniu ulotki te doskonale nadają się do reklamowania produktów i usług firm reprezentujących większość branż. Są one wykorzystywane przede wszystkim do reklamowania, sklepów, restauracji i ich menu, a także różnego rodzaju firm usługowych i promocji wydarzeń kulturalnych. Na ulotkach DL można także umieścić zdjęcia panoramiczne i w ciekawy sposób zaprezentować bogatą ofertę produktów i usług. Ponadto nierzadko znajdują się na nich kupony rabatowe, które w połączeniu z informacją o firmie stanowią doskonałą formę reklamy. Dzięki swojemu kształtowi doskonale sprawdzają się także w korespondencji listowej. Aby ulotka DL posiadała żywe kolory i była zabezpieczona przed niechcianym rozmazywaniem stosowane jest zabezpieczenie z wykorzystaniem lakieru offsetowego.

O autorze

Zostaw Odpowiedź

*

captcha *