17
LIP
2014

Jak wypromować event na portalu społecznościowym?

comment : 0

Portale społecznościowe pozwalają uczestnikom na dzielenie się wrażeniami związanymi z obcowaniem z marką przed, po i w trakcie wydarzenia. Bardzo często event na portalu społecznościowym jest następstwem wprowadzenia przez firmę na rynek nowego produktu.
Każdego dnia powstają nowe wydarzenia, dlatego tak ważne jest promowanie ich w serwisach społecznościowych. Niemal każdy z portali społecznościowych daje możliwość tworzenia wydarzeń i określenia targetu osób zapraszanych na wydarzenie.

Jak, gdzie i dla kogo?

Po stworzeniu strategii, określeniu grupy docelowej, wybraniu odpowiednich serwisów, należy utworzyć wydarzenie i na bieżąco zapewniać interesujący content. Najpopularniejszy jest Facebook, jednak niektóre grupy pojawiają się na mikroblogach, typu Twitter, Blip. Na przykład: jeśli nasz target to osoby w średnim wieku z małych miast, promujmy się na nk.pl.

Co dla uczestników?

Stwórzmy fanpage, w szczególności, jeśli ma to być event cykliczny. Na fanpage’u zamieszcza się informacje o nowościach, harmonogramie, organizuje się konkursy, dodaje zdjęcia i filmy (wraz z tagami), relacje na żywo. To też znakomity sposób, by po zakończeniu wydarzenia podtrzymać zaangażowanie uczestników.

Jakie zagrożenia?

Komunikacja musi być prowadzona na bieżąco. Kampania musi być również systematycznie kontrolowana, a każda wykrywana tendencja spadkowa powinna być szybko wykryta i naprawiona.

O autorze

Zostaw Odpowiedź

*

captcha *